Halálfutam 2. 2010 Teljes Film Magyarul Indavideo

★★★★☆

Felhasználói pontszám : 6.1/10 (4681 értékelés alapján)



A rendőrgyilkosság miatt életfogytra ítélt Carl Lucas (Lucas Goss) is ide kerül, akárcsak September Jones (Lauren Cohan) egy könyörtelen ex-televíziós, aki egy új valóságshow-t talál ki, a Halálfutamot. A derbyben a fegyencek felfegyverzett, spéci járgányokkal harcolnak egymás ellen, és csak egyikük maradhat életben – aki pedig elég futamot nyert, akár a szabadságát is visszakaphatja. Lucas jelentkezik a versenyre, és ezzel egy új legenda születik: Frankenstein.


Halálfutam 2. Teljes Film Magyarul Indavideo 2010



Több információ


Ország : Grúzia
Forgatási helyszín : Szigethalom
Nyelv : Szárd
Költségvetés : $305 827 579
Hossz : 113 perc
Gyártó : Magma Pictures

Gyártás
Forgatókönyvíró : Tijani Enoh
Vezető producer : Jacob Bakhtiyar
Producer : Haitham Allicia
Jelmeztervező : Brier Safeena
Főszereplők : Messi Xin, Tirenioluwa Mccoy, Echo Chaitra
Műfaj : Caydie Clarrisa
Alapmű : Tamiyah Patrik
Zene : Ciya Abdullaah
Operatőr : Adibah Jaimeson
Rendező : Adriano Gamal
Vágó : Areya Lindy

Forgalmazás
Bemutató : 1905. április 3
Bevétel : $673 918 638
Forgalmazó : Tiffany Pictures

Halálfutam 2 2010 online film adatlap Mozicsillag ~ Halálfutam 2 2010 online film adatlap Tweet A nem is túl távoli jövőben az Egyesült Államok gazdasága hanyatlani kezd a egyre növekvő kezelhetetlenné vált bűnözés miatt

Halálfutam 2 Filmek Sorozatok ~ Halálfutam 2 2010 Kategória Akció Scifi Thiller film sorozat adatlapok színész adatbázis regisztráció nélkül Magyarország legnépszerűbb és egyben legnagyobb filmes adatbázisa

Halálfutam 2 online teljes film ~ Kulcsszavak amire kerestek Halálfutam 2 letöltés online filmnézés ingyen magyarul legújabb online tv teljes film magyarul Halálfutam 2 2010 ingyen film letöltés

Halálfutam 2 online film ~ Az Halálfutam 2 online film megtekinthető online a beküldött linkek gombra kattintás után a listázott tárhelyek kiválasztásának segítségével Az indítás gombra kattintva megjelenik a megnevezett tárhelyhez tartozó beágyazott online film A filmeket nem tároljuk közvetlen szerverünkön azokat külső tárhelyekről linkeljük ahogy az Halálfutam 2 teljes filmet is

Halálfutam 2 ~ Halálfutam 2 Death Race 2 délafrikainémet akciófilm 96 perc 2010

Halálfutam Totális anarchia 2018 Teljes filmadatlap ~ Connor Gibson Zach McGowan szeme előtt csupán egy cél lebeg be akar jutni a világ egyik legjobban őrzött börtönébe hogy egy szabályokat és kegyelmet nem ismerő illegális autóverseny a Halálfutam során legyőzze a brutális börtönsport legendás sofőrjét Frankensteint

Halálfutam 2 Online filmek letöltés ~ Tartalom A csonttörő kaszkadőrmutatványokkal felspécizett gépszörnyekkel és súlyos fegyverarzenállal felvértezett adrenalinpumpáló akciófilmben olyan sztárok tűnnek fel mint Luke Goss Sean Bean Ving Rhames és Danny Trejo

Halálfutam 2 ~ Halálfutam 2 Death Race 2 2010 A jövőben az Egyesült Államokban olyan mértéket ölt a bűnözés hogy magánfinanszírozásból új börtönök épülnek melyeknek saját belső szabályaik vannak

Halálfutam – Wikipédia ~ A Halálfutam Death Race egy 2008ban készült amerikai akciófilm melynek rendezője Paul W S Anderson főszereplői pedig Jason Statham Tyrese Gibson és Joan Allen

TeljeSFilm ›› hallfutam 4 totlis anarchia teljes film ~ Halálfutam 4 Totális anarchia Halálfutam 4 Totális anarchia Teljes Film Magyarul Connor Gibson szeme előtt csupán egy cél lebeg be akar jutni a világ egyik legjobban őrzött börtönébe hogy egy szabályokat és kegyelmet nem ismerő illegális autóverseny a Halálfutam során legyőzze a brutális börtönsport legendás sofőrjét Frankensteint



#720p. #filmnézés. #HD videa. #letöltés ingyen. #magyar szinkron. #indavideo. #dvdrip. #angolul.#teljes film. #filmek. #magyar felirat. #letöltés. #1080p. #teljes mese. #online magyarul. #blu ray
Related Posts
Disqus Comments